Osäkert

Jasas: Jag tror man måste ha nåt som inte är riktigt rätt i skallen för att göra en sån sak. På ett eller annat vis för det är ju bara så skrämmande! Skulle aldrig tro att du skulle göra det!
Oo ja, lite bränd ja. Ajaj.





Fy vad jag hatar det här. Hör ljud hela tiden och bara väntar på att nån ska bryta sig in. Känns mig inte alls trygg här och framför allt inte när jag är själv. Ville somnat med Oscar i telefonen men så blev det så dumt med telefoner.

Hade på TV:n i vardagsrummet med det blev nästan värre. Ljud då och då och blinkningar. Huga. TV:n här inne är på, för stunden får se om det går av strax också. Främst är det Desperate Housewives här som är på och det är det tills jag somnar. Vilket borde bli när som för jag är sååå trött - egentligen.

Hade funderingar på att sova hos mamma men där är jag så ovan och här kan jag göra som jag vill och ha mig som jag vill. Fattar inte varför jag är så envis med att det ska gå bra, det är ju så jobbigt!

Kommentarer
Postat av: Marina

hoppas du fick sova gott sen iaf.

kram

2009-06-29 @ 10:22:19
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: spiderchick

sv. fanx för grattiset =)

2009-06-29 @ 10:57:29
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Anneli

I know the feeling... too well :p Hoppas du fick sova!

2009-06-29 @ 11:54:35
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Då man väl somnar så är man glad över att få vakna hemma. Men det kan väl vara myyys att sova hos mammi? :D

2009-06-29 @ 16:40:05
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0