Nu är det det sista innan det sista

Jasas: Tihi ja, och ännu snällare är jag ju som ska åka bil i över 12 timmar så dom kan viiiila också! Ja, jag tror och hoppas att allt är med men har ändå en känsla av att vi glömt nåt. Men så är det väl alltid?





Jaa, det här känns avigt. För det första att sitta och surfa, och dessutom på min dator, hos mamma. Egentligen borde jag försöka sova men jag vill ju bara kolla en sista gång, medans jag ändå kan liksom. Klockan står på ringning på 2 så lite vilat eller sovit får vi nog. Sen kan man ju sova så länge man vill i bilen.

Men jag får väl ta och kika bloggar, har ingen aning om hur många som uppdaterat sen vi gick hemifrån. Men jag har ändå inte nåt vettigt att komma med, känner jag.

Närmare 8000 Super Nintendospel har vi på datorn nu, plus ett antal i säkert samma storlek med Nintendo 8-bitarspel. Så vi har allt att göra. Plus ett antal filmer, gameboy och annat. Så vi ska nog klara oss fram och tillbaka. Värst är ju bara internet, men jag får överleva helt enkelt, inte mycket annat att göra!

Och om ni är nyfikna på var vi ska spendera helgen, kan ni kika HÄR. Såg riktigt, riktigt mysigt ut så det kommer garanterat bli toppen! Ha en trevlig midsommar alla så hörs vi förhoppningsvis genom lite mobilbloggning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0