Lägescheck

Anneli: Ja det var vad jag tyckte också, men han menade på att han är ju inget får, därför hade han varit ett fult. Men jag försökte säga att om han varit ett får, hade han varit söt. Haha, jaa jag säger då det.





Jag har en liten paus. Vi städar och packar och har oss. Men det blev lite mycket så jag satte mig här en stund. Ska snart ner och handla, ska försöka att inte glömma linsvätska men det lär jag ju göra. Plus att dom stänger om två timmar så jag måste komma ihåg det innan dess. Vem kunde tro att det tar fem minuter ner till optikern?

Och så ska jag försöka komma ihåg att få med mig avin idag. Vi köpte en billaddare till datorn, men den kom som post men eftersom den var förstor för brevinkastet hamnade det ner till Ica. Så igår var vi och handlade och så frågade Oscar om jag hade lappen med mig. Vaddå, behöver jag den också menar du? Hah!

Nu ska jag göra en liten lista jag hittade hos Marina, innan jag läser vidare vad som sagts i min bloggvärld idag och sen försöker bli klar här. Hiihaa!

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Hoppas du kom ihåg allt ^^

2009-06-17 @ 23:07:17
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0