Köper du ut?

Lite lustigt tycker jag allt att det är.

Ikväll står vi för eget dricka, vilket jag förstår och tycker är ganska självklart när vi ändå blir några stycken och för att alla ska få det dom själva vill ha.

Bara det att igår jobbade jag heldag och hann inte, så jag tänkte handlat idag. Hade inte haft en tanke på det tidigare i veckan, dom dagarna jag visste om det. Så innan jag skulle gå igår bad jag Oscar kolla Systemets öppet tider imorgon (idag då), bara för att så jag vet.

Stängt, säger han. Ehh, va? Ja just det, nationaldagen var det ja. Typiskt. Så jag fick ju messa mamma och fråga om hon kunde handla åt mig, eftersom jag inte hann.

Det är ju lite illa när man måste be mamma köpa ut åt en, hah! Fast å andra sidan så FÅR jag ju faktiskt köpa själv och hade ju gjort det om jag vetat och tänkt på att det var röd dag idag. Så det så. Så än har jag inte gjort min Systemet-debut. Många som tycker det är rolig. Haha!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Det är ju som att be någon köpa mjölk, iaf då man har tiden inne själv för sprit.. Så det blir ju inte köpa ut-ut :P

2009-06-06 @ 16:28:35
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Nej, precis, håller med Jasas!

2009-06-06 @ 18:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0