Jajaja.....

Marina: Tack, nu är jag ok! Nätterna har ju en tendens att dra ut på tiden, och bara smärtan gör ju att man blir så trött. Hugabuga.

Anneli: Tack! Det hon kunde säga som gissning var njursten, men jag hade inte tillräckligt ont nere vid blåsan så hon trodde inte det men kunde ha fel. Kan lika gärna vara nåt som bara kom och aldrig kommer tillbaka..!
Usch vad du skräms, att din blogg var borta. Jag kommer i alla fall in på den nu, hoppas du också gör det snart!





Ja, det gick ju inte att förhindra så först somnade jag en stund på soffan och efter att ha messat Carina att jag inte kunde jobba gick jag och la mig i sängen. Kände att även om jag mår bra så kunde jag inte öppna ögonen och hade en timme på mig att bli klar. Hade aldrig orkat jobba ordentligt i sex timmar och vara så trött.

Men självklart så vaknade jag för en kvart sen lite drygt. Satte klockan på 10 men var på tok för trött. Sen kom Oscar in, som vaknade av min klocka, och frågade om jag skulle sova bort hela dagen. Och det skulle jag ju inte så jag fick försöka kämpa mig upp. Det är ju en dag imorgon också.

Nu har jag 91 nya blogginlägg att gå igenom under dagen, sen har jag tre avsnitt One Tree Hill, tre avsnitt Desperate Housewives och ett avsnitt Grey's Anatomy att se på, så dagen lär bli lugn.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Härligt att du mår bättre! Får hoppas det bara var en tillfällig grej då. Och klart man måste få sova när man legat med värk och dessutom varit iväg under natten! I värsta fall får du väl ta dig en liten power-nap senare ;)

2009-06-02 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0