Jag är redo!

Anneli: Ja jag brukar ju inte åka åt det hållet, vid den här tiden, på en lördag. Och så är det ju ändå nationaldagen så man kan inte vara för säker!





Jaha, då var jag klar då. Jag kan ju inte vara så risig som jag känner mig ibland när det går så snabbt att få mig att se fabo... ja ni vet, ut!

Sitter och funderar på hur jag ska göra, när jag ska åka. Egentligen var det ju sagt klockan 17 hos Carina för att barnen ska få mat i tid. Men lilla Malin är och jobbar i en butik i tjottahejti (eller Borås?) så hon kommer inte förrän vid 18 och stora Malin är fotbollsmamma i kafeterian och kommer inte förrän tidigaste 17.30.

Så varför jag ska sitta och titta på när barnen äter, det vet jag inte. Visst visst, Jessica och Pernilla är ju där (förutom Carina her self då) så vi får väl se om jag kilar till bussen om 10 eller 40 minuter.

Lutar åt det senare, hah! Annars måste jag ju gå alldeles strax. Och det blev ju så snart. Bättre att komma och störa mitt i maten, ja det tycker jag allt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det tycker jag också!

2009-06-06 @ 18:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0