En visningsbild, se där!

Anneli: Jag tycker ju på sätt och vis det är dyrt, eller snarare mycket pengar för "bara smink" men det beror nog mer på att jag så extremt sällan lägger pengar på smink, så. Men jag tyckte det var skitbra erbjudande, men ja, man kan ju inte köpa allt på en gång och detta var ju andra gången denna månaden jag var på nån kurs så det får vänta.





Försökte fota hur fint det blev men dels ser det inte lika fint ut nu som när det var nysminkat och dels så syns det inte alls i kameran som det gör i verkligeheten. Tråkigt tråkigt, men jag fick till en visningsbild.

Idag kände jag mig verkligen tokfin. Inte så att jag tycker att jag är ful eller så annars, och ibland kan jag titta mig i spegeln och bara känna "idag är jag så jäkla fin!" men idag... Ja, jag var SÅ nöjd med sminket och allt och det var så jäkla fint så ja, jag kan inte ens få fram ord för hur glad och fin jag var!

Så visst är det prisvärt, den dagen det ramlar in lite extra kosing på kontot!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Du är alltid tokfin! :D

Med smink kan ju summorna bli ganska stora. Beror på vad man vill ha och så också. Och om man får bra resultat med "lågprismärken" som H&M's egna så är det ju underbart. Men det får inte jag :( Min foundation (som jag inte haft råd att köpa på år) kostar 245:-, på make-up store. Deras ögonskuggor är de bästa jag använt, någonsin! Och de kostar från 135 kr styck... Mascara använder jag inte från dem, men den ligger väl på 150 i fullpris. Läppglans går lika bra med typ H&M's. Man kanske får måla på en gång extra, men annars är det ingen skillnad, bortsett från priset ;) Rouge, jag har en från make-up store. Men min favorit är från Yves, som man med rätt rabatter kan komma ner i iaf 50-60 kr på ;) Plus att jag måste ha en ögonprimer, som kostar 100. Vad hamnade jag på? Ja, men runt en 900 kr i runda slängar, om man räknar allt i fullpris. Men då har jag bara räknat med en ögonskugga.

Ojoj, är det så mycket jag kommer lägga sen när jag har råd? ;) Jag lägger inte så mycket nu. Det mesta köpte jag förra sommaren när vi fick bra med pengar. Annars prioriterar jag inte smink framför annat. Men jag saknar verkligen "min" foundation. Mary Kays ljusaste kan jag inte ha, för den är för mörk för min hy.

2009-06-13 @ 13:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0