En liten önskan

Chathrine: Hehe ja det är ju så. Vi är lite speciella. Därför det blev så sött med kexmysteriet, hehe.

Anneli: Den kom fram om det var den att det inte gick att kommentera? :p

Jasas: Då vet jag! Du är lika saknad här som på jasas.se men jag förstår varför du inte varit här. Du kommer när du känner för det.





Jag önskar att man bara en dag kunde komma och gå här på blogg.se som man vill, utan att det är några som helst problem. Varken för mig, mina läsare eller i dom bloggarna jag läser.

Det förstör liksom hela grejen med bloggandet. Man tappar lusten och får inte fram allt man vill. Nu när jag skulle logga in fick jag uppdatera sidan flera gånger för efter ett tag slutade den tänka eller visade nåt om att sidan inte kan visas. Det är ju för mig när jag ska komma in och blogga.

Och så gott som dagligen får jag ju kommentarer om att nåt inte funkar, vad det än må vara. Ska det vara så? Och i samband med att jag inte kan logga in på min blogg, kan jag inte heller läsa blogg.se-bloggar. Så jäkla trist att det ska vara så. "Förr" var det ju inte så, vad har hänt egentligen?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja... jo, men förut då, när jag kommenterade den kommentaren som kom fram, så såg jag den här direkt efter att jag kommenterat. Så kollade jag din blogg lite senare, och ser då att det står 0 kommentarer under det inlägget. Klickar och där står bara Jasas, men min var borta! Därav kommenterade jag igen, och då syntes både den gamla och den nya... Haha. Så kan det vara.

2009-06-03 @ 21:54:30
Postat av: Jasas.se

Jävligt trist är det. Speciellt eftersom ni är några stycken som bloggar via blogg.se som jag verkligen VILL följa!



Nu stod det "404" också nånting när jag skulle kommentera korvas bokläsning.



Skriver den här ist;



Jag är nog trött men jag fattar inte :D



SÅ!

2009-06-03 @ 22:31:04
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0