Den flygande, runda, luddiga oxen

Malin: Då får du ju göra det juuu :)





Jag drömde så konstigt i natt. Kommer inte ihåg vad allt handlade om, men mestadels var det om ett kryp dom tagit sig in eftersom vi sovit med balkongdörren öppen.

Det sjuka var att det här "krypet" hade en kropp i size med en golfboll och var jätte, jätte luden. Nästan som chinchillorna, fast mörkbrun päls. Och huvudet, var en bocks. Eller den hade i alla fall horn och sådär, hah! Så jäkla galet. Och så hade den ungar med sig, i storlek med en tia, fast rund då.

Blä, dom var så äckliga och gick inte att få dö på och jag vet inte allt. Kom på att jag har ett litet gosedjur jag fått i en barnmeny på McDonald's, som påminner om den. Galet.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

HAH, jag missade "Jag drömde så konstigt inatt" så jag blev livrädd först, hahahaha.

2009-06-14 @ 16:34:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0