Bloggiloggi

Jasas: Ja oftast är det ju gulligt och roligt men nu har Anton kommit till det stadiet där han är så rak och ärlig men kan säga saker som sårar, fast han förstår inte att man kanske inte säger sånt. I alla fall inte på ett sånt sätt.

Anneli: Ledsen att det inte blev så, får se om jag får till en dag snart med 20 inlägg eller nåt, hehe.

Marina: Ja det är så himla tråkigt! Hoppas du haft en bra dag du också!





Huj, huj, huj. Trött är jag! Så gott när man jobbat heldag och kroppen hinner ju liksom inte vänja sig vid det när det går så långt mellan gångerna. Och så blir man så gott trött när man kommer hem.

Får se om jag somnar bara. Dom senaste dagarna har jag varit så trött så trött, men inte kunnat somna. Men snart ska jag ta med mig datorn till sägnen, lägga mig och läsa bloggar och se om jag hör och orkar se One Tree Hill. Somliga läser bok eller tidning i sägen innan dom somnar, jag läser blogg.

Tack för mig, god natt, sov så gott och vi ses säkert en snutt imorgon om inte mer!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Jo, men kommer orden från ett barn så borde man ju inte ta åt sig. För det är ju verkligen inte med mening som dem sårar, isf.



Godnatt.

2009-06-05 @ 22:32:27
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Härligt att få sova nu då! :D

2009-06-05 @ 22:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0