Back home

Anneli: Hade inte du  också varit grinig om du bott nära Stockholm..? :p





Jaaa, nu är vi hemma! Sen nån halvtimme-timme tillbaka. Men jag var ju tvungen att kolla Facebook och sådär, sen skulle ju så klart blogg.se strula lite också, för att jag varit borta. Eller för att det alltid gör det.

Ser också att mina (rätt få) mobilinlägg inte hittat hit vilket är trist, men då gjorde det ju inte så mycket att dom inte blev så många, hehe. Hade verkligen ingen mottagning nånstans, mer än ute på parkeringen under bröllopsfesten men där kunde jag ju inte stå hela kvällen, hehe.

Men vi är hemma, mår bra och har haft en bra resa. Får berätta mer en annan dag för nu ska vi få lite mat i magarna, kanske börja packa upp och återgå till dom älskade datorerna!

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Min farbror har bott i Sthlm i 30 år, och han är inte speciell grinig. Men det kanske är för att han är halläning, egentligen? Kul att ha dig 'hemma' igen :D

2009-06-21 @ 22:32:54
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Haha, jag vet inte... hoppas att jag behåller mitt glada humör och smittar ner alla andra istället ;)

2009-06-22 @ 00:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0