Är mat så nödvändigt?

Anneli: Har haft det i tankarna men känns så onödigt om detta är sista gången på år och dar jag ska ha myggbett ändå :p Får försöka stå ut och klia runt.  Men tack ändå!





Bah, det gör ont i mitt lilla öra. Hela vägen från örat, ner i käken och halsen. Halsen känns lite bättre dock, som plåster på såren? Ska ta en dusch och hoppas att mitt ynkliga jag försvinner ner i avloppet så jag orkar gå ner och handla sen. Maten börjar försvinna här, var ju inte mycket kvar när vi kom hem och nu är det schlutt!

Om inte annat, får jag leva på Sims och kärlek.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Men lille du :( (nu loggade du online på msn, men jag är busig och är offline, tih). Krya på dig nu dumma (jag menar snälla) öra.

2009-06-23 @ 22:10:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0