Woah, vad coolt!

Var precis hos goa Hanna och så har hon bloggat om Fujidirekt - igen.

Denna gången var det för att dom har en kampanj, där man som bloggare kan skriva en text om dom och deras fotobok, och få en sådan gratis! Och jag tyckte bara det var så häftigt och coolt att dom gör så.

Blev lite förvirrad över vad det var, men surfade in på sidan och såg ju vad det var. Och jag visste direkt att det skulle bli en perfekt julklapp. Hade redan en tanke, men en fotobok skulle göra det hela SÅ mycket bättre!

Jag är bara så enormt imponerad, jag har faktiskt aldrig sett eller hörttalas om nåt "sånt här" innan, och det känns verkligen som dom säger välkommen till framtiden med det här - and I love it!

TACK Hanna för att du är så uppmärksam, wiha!


Är du också intresserad? Klicka dig in på Fujidirekts hemsida, HÄR!

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Det är hur lugnt som helst, kul när man kan hjälpa :))

2009-07-27 @ 21:34:09
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0