Vill du vaja min kompiss?

Jasas: Ja det är så bra att du gör det, för annars är det så lätt hänt att man glömmer. Men det gick bra ändå, fick bara vänta lite på maten, hehe. Haha ja, 1 är ju lite väääl tidigt :p Ne men jag har inte sånna problem med att folk messar när jag sover, för så gott som alltid så somnar jag om, och svarar på morgonen om jag inte orkat på natten. Så mig kan man messa typ när som, dag som natt!
Hahaha jag vet inte vad som hände igår, men det kom bara massa sånt ju? Och publicerade bara vanligt? Kanske bara jag som sitter och uppdaterar en lördagskväll? Haha!
Ja, nu började ju mitt "sommarjobb", så nu har jag gjort första av fem veckor av hårt arbete! Och som du säger, AJ LÖV IT!

Anneli: Haha, jag förstår. Skönt att han kom in till slut då. Minns inte när jag väl kom i säng med det var nån gång idag, hehe.
Nej, precis så tycker/tänker jag också. Måste man be om ursäkt så vet man ju att man gör fel, så varför gör man det då?





Jag känner att jag måste lägga till en info-text om mig i menyn. Den ska vara nåt i stil med:

Hej!
Jag lägger bara till bloggar jag vill följa på Bloglovin' men om du nu tycker att min blogg är så söt, fin eller bra så är du välkommen att lägga till mig. Du behöver inte be om lov, det är okej.
Ja, jag heter Jenni och är 20 år. Bloggar här om... Ja, det kan ni ju se i inläggen


Nåt i den stilen. För jag lägger inte till nån på Bloggkoll, bara för att den lagt till mig. Jag lägger till dom jag vill läsa, men för det måste dom inte lägga till mig. Eller har det blivit nån tävling, att ha så många bloggar som möjligt på Bloggkoll?

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Bra skrivet, tycker du ska poängtera detta så att folk fattar! Hur många såna kommentarer får du per dag?

2009-07-12 @ 11:13:32
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Som skrivet, igår, det måste vara någon ny fjortisgrej :p

2009-07-12 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0