Värsta rushen

Haha vad lustigt, det bara rasade in kommentarer till inlägget till Tjejsnack #14 så jag får nog gå in och kolla om det inte ligger uppe ett nytt, och att det var på den vägen folk hittade hit, hehe.

Annars, så ska vi snart äta lite paj. Värma från igår. Blev gott, men inte lika gott som sist. Men, man ska inte klaga när det står mat på bordet.

För övrigt, skrev jag här om dagen till Anneli, att jag tänkte spela Sims nu när jag har tre dagars ledigt. Tycker det är så jobbigt när man inte hinner "spela av sig" annars. Bara det att jag inte hunnit eller haft lust? Eller ja, Oscar installerade 130 andra småspel, eller vad man ska kalla det. Så jag hittade lite annat. Bejeweld 2, mahjong och sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0