Pigg och go

Jasas: Ja, jag förstår dig!! Så långt glider inte jag, men blir rädd ändå, hah!
Det är massa ost. Det är den Karibiska grytan(?) som du har lagt upp på din blogg! Så ja, kassler!
Ja, liiite känner jag att har man beställt en julklapp så lämnar man inte hemnumret..? Men ja, jag lärde mig ju.





God jättemycket morgon!

Idag är jag pigg och glad, känns toppen! Var trött som ett as igår men efter några timmars sömn, lite frukost och en goe dusch så är jag igång igen, heja heja! Plus att jag bara jobbar tre timmar.

Sen ska vi upp till mamma a.k.a. sömmerskan och fixa lite byxor till mig. Så skönt när inte hela dagen gått när man kommer hem, jag är väl hemma vid 15.30 så det blir nice.

Har ni alla haft en bra start på veckan?

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Ja det har jag haft :)

2009-07-14 @ 10:31:14
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0