Tjejsnack #15

Din stad

1. Vilken stad bor du i?
Närmsta stad, för jag bor bara i en ort, heter Göteborg.
2. Berätta om något din stad är känd för?
Orten ska börja göra typ bra-för-naturen-bilar (tror jag?) och Tudor låg/ligger i närheten.
Göteborg..? Jaa... Hmm. Liseberg, Volvo, Avenyn. Vet inte riktigt vad folk kopplar till Göteborg?
3. Hur länge har du bott i din stad?
Jag är född och uppvuxen i kommunen, och har alltid bott i närheten av självaste orten.
4. Vad är det bästa med din stad?
Det bästa med orten är att många utav släkten bor här, och att vi har ett mini-köpcentra (betoning på mini).
Och vad är inte bäst med Göteborg? Underbar stad med allt av varje. Man bara måste älska.
5. Vad saknar du i din stad?
Här nere skulle jag vilja ha en riktigt skoaffär, men verkliga priser. Och ett Jysk hade inte varit fel.


Kommentarer
Postat av: chathrine

Feskekôrkan och paddan. :)

2009-07-20 @ 14:37:14
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: chathrine

Glömde - Botaniska Trädgården!

2009-07-20 @ 14:39:33
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0