The Talanted Mr. Ripley

Men åh, störiga blogg.se som ska ta så lång tid på sig innan man kan se inläggen här inne. Jag får väl skriva ytterliggare ett inlägg, tänkte bara slänga in detta under det förra inlägget. I vilket fall:


Igår började vi se på Talanted Mr. Ripley. Bara det att vi båda undrade vem som önskat den. Oscar sa att han haft den på datorn i evigheter så det var en film jag hade bett honom att tanka, för ni vi startade sa han "undra om detta ens är en film jag vill se?" men jag känner knappt igen filmen, och ingen utav skådisarna (Gwyneth Paltrow, Jude Law och Matt Damon) är sånna som jag älskar och måste se deras filmer.

Inte för att det finns så många, eller nån, som jag känner för. Och jag kan inte tänka mig att jag har läst handligen och fastnat. Jag kan kort och gott inte förstå varför vi har tankat den. Och när vi sett en bit in i den, kan jag heller inte förstå varför någon skulle vilja se den. Eller ens spela i den.

Den verkar helt psycho, men så måste vi ju se klart den för att se vart den ska ta vägen. Och jag blir så förvånad att den är så konstig, när det ändå är tre stora namn med i den. Får nästan googla, eller IMDB:a den och se vad den är för nån. För samtidigt så känner jag igen namnet lite. Men hade jag varit med i filmen, helst som huvudkaraktär som dom tre, så hade jag skämts och utvandrat från Hollywood. Den filmen får en överkryssad blogg, av fem möjliga.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hmm... den har jag inte sett, och kommer inte se heller, baserat på det du skrivit ;p

2009-07-09 @ 17:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0