Sicken tokig morgon

Chathrine: Det har du ju så rätt i. Tänkte inte så långt. Har ju ingen aning om hur han skriver, eller hur "korrekt".

Jasas: Jaa, dom kommer ha det bra grabbarna :) Oavsett om det är en eller flera timmar så har dom ju att göra. Får ju bara ha koll så Oscar kommer ihåg att fråga om han är hungrig, hehe. Han är ju bra på att säga till egentligen, men mitt inne i spelet så tappar dom bort det båda två.

Anneli: Jaa, det är skönt med dom lite yngre som läst svenska. Sen har vi vissa som kan svenska, är finlandssvenska, kan några ord svenska (som man kan kommunicera det viktigaste) eller kan engelska. Men dom äldre, typ mammas/pappas mor- och farsyskon kan ju i princip bara "hej" och nåt mer.





Ojoj, vad jag sovit! Var så trött igår, men kom ändå inte till ro när jag skulle sova. Och nu har jag sovit som en klubbad säl i natt. Behövdes väl lite sömn, så det blir allt en tidig kväll ikväll också.

Här ska det nu bli frukost. Är lite hungrig i magen, och lite ovan att jag gick upp såpass sent. Eller snarare nära inpå jag ska gå. Men så kände jag att så mycket hade jag inte att göra denna morgonen, så varför inte sova? Det är ju liksom inte förbjudet att sova lite längre, hehe.

Ja, idag är det ju heldag som gäller så jag är inte hemma förrän om liiite mindre än 12 timmar. Och då finns det ju att göra. Så jag hopps ni alla får en toppenfin dag, även om det kanske regnar. Toodeloo!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Önskar dig detsamma!

2009-07-10 @ 14:15:56
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Ja men det går ju så fort vid tv-spel/datorn osv. Tiden bara rusar iväg. Hoppas du har det kalasbra på jobb söta du!

2009-07-10 @ 17:35:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0