Ruscha rusha

Chathrine: Jaja, inte så noga ;)





Hoho, hann tack vare rush och skjuts av Malin med den tidiga bussen idag så jag är hemma en hel halvtimme tidigare. Mamma sitter och väntar på doktorn med sin sjuka fot så jag hinner spela lite Sims innan vi ska dit och grilla. Eftersom Oskars hade öppet till 21 igår, blev det inget grill då.

Och jag byggde ett hus igår, till ett par systrar. Bara att det blev lite dyrt, så dom kan inte flytta in. Så jag får bygga nytt. Oj så synt, he he he. Vad gör ni andra i solen?

Kommentarer
Postat av: j a s a s . s e

Fan vad roligt det måste vara när en ny läsare kommer in hit "Oj, är hon arkitekt?" :D

2009-07-27 @ 21:13:44
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0