Nattligt SMS

Jag älskar dig mest av allt i hela världen.
Längtar nåt otroligt tills du kommer hem så jag får vara i dina armar.
Har känts så tomt här denna veckan
men när jag vet att du mår bra och har roligt så känns det bättre.
Sängen är så stor och tom nu och jag längtar efter att ha dig här bredvid mig,
känna din värme och få lägga mina läppar mot din kropp.
Smeka med mina händer över din hud.
Höra dina ord eller ljud som värmer som en eld inom mig.
Även om jag nån gång har stört mig eller blivit irriterad på nåt du gör
så är det också det jag älskar hos dig.
Och saknar när du inte är här.
Nu ska jag sova och tänka på dig så mitt hjärta värms gott
och länta till fredagen.
Tack för att du finns och för att du vill vara min!
Du och jag för alltid,
max 5 cm ifrån evigheten och till jul!

Kommentarer
Postat av: Marina

GULLIGT

2009-07-02 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0