Några små ord

Jasas: Okej, det lite kortare dagar. Jag gör heldag måndag, onsdag och torsdag, 13-19.15 imorgon och hela helgen 10-16 och 12-16. Men ändå kul att vi jobbar samma dagar, trots att vi jobbar så udda.

Marina: Nej, det har jag allt märkt, men kul att "höra av dig" idag.

Chathrine: Hehe, det har du ju så rätt i också. Fast det är sånt som jag inte tänker på, men som andra säkert gör då.

Anneli: Ja, alltid är det nåt, inte sant?





Oj vilken dag det varit, tiden har bara sprungit iväg och dagen har gått hur bra som helst. Blir dock sängen snart för jag är så trött! Imorgon ska vi dessutom handla veckans mat innan jag börjar jobba, klockan 13.

Sitter och funderar på om jag ska orka ett låst inlägg eller inte, vi får se helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Ja, det är ju vad som är "känt". Liseberg, Paddan, feskekörkan & Botaniska trädgården. :P

2009-07-20 @ 21:11:48
Postat av: Anonym

Ja i helgen jobbar jag 13-21.15 och 8-16, HUA!



Natti patti :D

2009-07-20 @ 22:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0