Jaja

Attans, jag glömde ta ut laxen igår. Mööp, så ledsen jag blev nu när jag kom på det. Då är det att välja om jag ska ställa mig och steka köttfärssås eller äta kalla köttbullar? Ahh, köttbullar.

Vad man ska ha till? Sallad. Idag går det bara inte att äta varmt. Räcker att jag ska ställa mig och göra potatisgratäng sen, hujedamig! Får fundera på hur jag ska göra med ugnen bara.

Funderar på om jag ska göra så den är klar lite tidigare, så jag kan stänga av ugnen innan så den kan stå och hålla sig varm tills dom kommer, men så ugnen hinner bli lite sval.

Så dumt när man inte kan sitta nån annanstans än i köket. Vardagsrummet går la, men det blir så bökigt. Bättre och lättare med köket. Jaja, salladen och kasslern är skuren i alla fall.

Och jag är så gott som klar. Inte alls mycket när jag väl satte igång. Det visste jag väl, men jag orkade bara inte. Plus att jag tittar på det jag ska göra, och så forsar svetten direkt, huga.

Kommentarer
Postat av: Marina

kassler blir det nog för mej med..kanske... och grillning ikväll.

ha det mys!

2009-07-03 @ 12:02:24
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0