Innan fötterna trillar av

Uuuj vad jag är trött idag. Känns som jag inte gjort annat än gått. Kom ändå upp i närmare 8000 steg på jobbet idag (gick tydligen skapligt mycket mer än igår) och sen gick vi upp till mamma, och sen hem.

Men imorgon är en ny (hel)dag. Och så är chefen tillbaka, wiho! Och leverans och allt annat som sker. Sen är jag faktiskt ledig hela tisdag och onsdag. Det ska bli skönt.

Har dessutom planerat in lite samtal och besök, som inte blev av i fredags. Bör ringa vårdcentralen och Malin i alla fall, och hälsa på pappa och farmor. Men, vi får se vad tiden räcker till.

Kanske fastnar jag i Sims båda dagarna, den som lever får se - helt enkelt.

Nu där emot är det dags för natti natti. Ska se om det kommit nåt Tjejsnack, göra den om jag orkar och sen är det dags att nana så man orkar morgondagen också!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hoppas allt är bra med dig! Sov så gott!

2009-07-26 @ 23:36:56
Postat av: Marina

Hoppas du haft en bra dag på jobbet kramar

2009-07-27 @ 18:35:20
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: j a s a s . s e

Jag ska fanimej låna med Björns stegräknare till jobb imorgon och se hur mycket jag ränner på en dag :P

2009-07-27 @ 21:14:28
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0