För trött

Jag är så gör, gör, gör trött nu va? Skulle lätt kunna lagt mig och sovit för en timme sen. Men så ville jag egentligen titta på filmen med Oscar och mysa. Men så sitter jag och läser bloggar. Han ligger bredvid och pillar på min fot och pratar på MSN, så det är ju mys ändå. Men jag har en känsla av att klockan kommer vara såpass innan jag läst klart, att det blir natti natti. Är en stund kvar på filmen, också.

Får se vad det blir. Det är ju en dag imorgon också. Men på måndag börjar jag ju 10 istället för 12 som imorgon, så då får man ju sova lite tidigare.

För övrigt, har jag fått väääldigt många "reklam" kommentarer idag. Fler än vanligt. Har inte ens orkat ta bort dom, är nog fyra-fem bara under de senaste paret timmar. Lite tråkigt när man kommer in och tänker att det är kul att nån ny lämnat en tanke, så är det bara om att man ska titta på ditt eller datt.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, massa SPAM! Även om de ber om ursäkt... Om man måste be om ursäkt så är det ju lika bra att inte posta, eller? ;p

2009-07-12 @ 01:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0