Bra avslut, Prison Break

För övrigt så såg vi sista avsnittet av Prison Break igår. Ett antal säsonger för sent, men SÅ otroligt fint slut. Vi fattade det ett bra tag innan och jag sitter nästan och ryser bara jag tänker på det nu.

Vi får ta och se om det nån dag. I början var det ju verkligen skitbra, sen skulle dom bara dra ut på det för att tjäna pengar kändes det som. Och så segade man sig igenom hela säsongen för att de två-tre sista avsnitten skulle vara bra och spännande. Lite sorgligt ändå.

Prison Break är ju "vår" serie. Jag fastnade bara av reklamen som var så intetsägande egentligen, och trodde det var en film och sen när den började såg jag avsnittet som gick på måndagar och sen reprisen på onsdagar.

Oscar blev tipsad om en serie av sin bror, och när han tittade på den visade dom reklam för Prison Break i den så han tankade och fastnade. Sen skrev jag ett inlägg på ett klotterplank om hur bra Prison Break var, Oscar svarade och på den vägen är det. Utan Prison Break, hade vi kanske inte suttit här idag.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Jag ler alltid(!) då jag läser eller hör om PB, för jag maratonsåg avsnitt som B hade bränt ner, varje natt, då Mio var nyfödd. För jag ammade honom i soffan framför dem avsnitten :D



Men så tappade jag bort mig och har inte sett alls mycket mer än säsong 1 och 2, tror jag.



Hur slutade det? :P

2009-07-06 @ 22:28:19
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Då ska jag tänka gott om Prison Break just pga av det! :) För annars tycker jag inte den har varit något att ha - baserat på det liiilla jag sett alltså ;)

2009-07-06 @ 22:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0