Bit av kaka

Jag som var så orolig för att denna veckan skulle bli seg och ta lång tid på sig och att jag skulle gå och sakna Oscar nåt förskräkligt och att den bara skulle vara så jobbigt.

I själva verket har den sprungit iväg. Måndag, tisdag och torsdag var det jobb, heja heja. Även om det var tokskönt att komma hem tidigare idag så man hinner liiite mer.

Onsdag var jag toppen ledig och passade på att njuta av lugnet här, och att städa.

Imorgon hämtar jag Anton, lagar mat till mami familjen, åker och hämtar Oscar, åker och köper hans telefon, går och hälsar på farmor som fyller år och kanske pappa som kanske är där och sen hämtar min telefon.

På lördag ska vi till Orust då Antons farbror fyller år så vi ska med och fira. Eventuellt blir det övernattning så då är ju söndagen gjord också. GÖTT!

Och på måndag börjar min sommar; fem veckors jobb.

Kommentarer
Postat av: Hanna (at) Jasas.se

Ja tiden går väldigt fort! Snart sitter jag på jobb, igen :D

2009-07-02 @ 20:26:48
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0