År och dar sen

Ojdå, jag hade lyckats trycka i att jag ville ha positionering när jag mobilbloggade, det var ju inte riktigt meningen.

Kom precis ut ur duschen, bara en kort och svalkande en. Ska hoppa i kläder och göra mig snyggare och så ska vi väl bege oss upp till mamma igen. Promenera hade vi tänkt, var ju år och dar sen vi gjorde det.

Det är lite kul i nya telefonen finns det en stegräknare. Det enda tråkiga är att det räcker inte att man håller den i handen, eller i handen tryckt mot höften, man måste ha den i byxlinningen (eller fickan antar jag, men har inte haft nåt med fickor sen jag öppnade den) för att stegen ska räknas. Lite tråkigt nu när jag gå i kjol. Ska se hur den tar i väskan sen.

Ska faktiskt gå i linne idag också, och smöra mig ordentligt när jag kommer upp sen. Frågade mamma och hon tyckte det kunde gå bra, men att det är bra att ta nåt som täcker axlarna också.

Det man inte vet frågar man mamma om! Ha en bra eftermiddag i (förhoppningsvis) solen, allihoppa!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Detsamma! :D

2009-07-04 @ 16:44:43
Postat av: Hanna (at) jasas.se

Mamma vet allt :D Hoppas jag vet allt sen då Mio börjar fråga såna saker.. haha! :D

2009-07-04 @ 22:38:32
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0