Världens blogg humör

Mm, frukost var gott.
Hittade nåt gott bröd sist vi var och handlade. Axa och så var det rätt ljust men med frön och grejer i men ändå nykelhålsmärkt och sådär. Riktigt gott, så det med kalkon och ost med te var smarrigt för magen!
Så nu är dagen på G.

Och Nyhetsmorgon var rätt intressant.
Jag har inte hört nåt mer än att det är nån som påstår att Liza Marklund ljugit i sina böcker om Mia (Gömda och Asyl) och skrivit en bok om detta och vissa tror på henne och andra tror på Liza.
That's it for me.

Så då var detta kul att höra.
Dom intervjuade ju Liza ganska länge. Tycker så sett hon var ganska kass i intervjun men även journalisten, antingen får man släppa spåret eller dirva på men han lät allt hänga i luften för länge. Kändes som hon inte riktigt ville vara med.
Så det var lite tråkigt.

Sen var det tre kvinnor i studion.
Kristin Kaspersen är ju programledaren och dom tre hade ju mer och mindre positiva saker att säga om det hela. Känner inte att jag ska ta nån ställning eller sådär, men det var intressant att höra nåt mer om det.
Så får man se vad som händer sen.

Så, det var det det.
Ska försöka få med mig Oscar ut på promenix sen, annars tar jag med mig telefonen och Miss Li (det var länge sen, eller hur?) och går själv, men det är ju roligare med sällskap faktiskt. Men vid 13 trodde han, vi får se.
Känner bara att idag minsann!

Nu har jag dessutom skor för det.
Har letat och letat men inte hittat några bra, nya skor. Så fick jag ett par av Lena igår för hon hade köpt dom i julklapp till Kristoffer men dom var för små. Och för stora för henne. Och alldeles lagoma för mig.
Så käckt!

Så kan jag leta vidare sen.
Inte riktigt min "stil" på skor men blev så klart glad ändå och kommer använda dom, framför allt på jobbet, så det gäller ju att gå in dom nu. Dom var rätt mjuka i sulan så dom är ju perfekta  när man ska ut och gå eller gå på jobbet, gör bra!
Så, nu lämnar vi det också.


Jag har nog bara inget vettigt att säga, hur mycket jag än vill.
Är på världens blogg humör och vill bara skriva, skriva, skriva men har liksom inget intressant eller ens roligt att komma med. Så, man får hitta på nåt annat istället!

Kommentarer
Postat av: Marina

du har ju skrivit ett långt inlägg bra bra ;)

kram ha en bra dag!

2009-01-18 @ 11:16:06
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: spiderchick

mumsigt med kalkonmacka

2009-01-18 @ 13:31:00
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: chathrine

Men usch, lyssnar du på Miss Li - du kan få våra Mando Diao och Sugarplum Fairy med. Jag skickar hela bunten till dig! haha!..annars - bra att du promenerar ! :P

2009-01-18 @ 17:03:43
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: Jasas

Jag hinner inte läsa nu för nu ska jag och Mio gå och gosa.. bara så du vet varför jag inte besökt dig idag!!!! Tar det sen :)

2009-01-19 @ 07:02:36
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas

Som sagt - vad du än skriver på om så är det roligt och intressant i mina ögon :D



OCH vad roligt att FÅ ett par skor! Ja tack!

2009-01-19 @ 22:04:54
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0