Mega sugen på att sitta och knyta och snurra

Marina: Natti natti!

Jasas: Visst är jag snäll? Fast du är ju snällare som tar hand om dig och din kropp, faktiskt.
Okej, VI är bäst! <3





Haha, bara för att Jasas-Hanna tjatar och för att hennes dag ska bli lite mer perfekt, kommer här ett litet inlägg!

Har en såndär slö och go dag. I love.
Började med att tanka Lost nya avsnitt, JIPPI! Såg nya Desperate Housewives och väntade på Lost så jag såg det braiga One Tree Hill lite igen. Tankade sista avsnittet från förra Lost, för att komma ihåg lite vad som hände. MEN, så kände jag inte igen nåt och tankar hela förra säsongen igen, gäsp.

Så det fick bli lite nytt One Tree Hill också, haha.
Inte hälften så bra som förra avsnittet. Men så är det ju två timmar kvar tills Lost är klart, suck. Men, jag är på pill humör så antingen ska jag in och spela Sims eller sätta mig och pilla ihop lite armband? Blev så mega sugen på att sitta och knyta och snurra och pilla och sånt där.

Men nu ska dagen få börja.
När det slutar om en minut ska jag snyta mig, sätta i linserna, borsta tänderna, klä på mig och fundera ut var jag ska sätta mig med mitt pill och fortsätta min slappe pill dag idag. Några sekunder kvar, damidamidammmm..... SLUT!

Kommentarer
Postat av: Marina

hihi pill-sugen? ;)

jaaa ha det braigt då :D

2009-01-22 @ 13:22:20
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas.se

MEH! Menar du att du har en ledig dag och ändå inte bloggar som en i d i o t?? surar längst nere i hörnet på din blogg. Då sitter jag väl här tills du tagit ditt förnuft till fånga!



Du är nog den förste jag läst som faktiskt tar ut dina linser? Folk brukar ju för fasen sova och allt med dem?

2009-01-22 @ 13:23:10
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Oh, pyssel-mys!! :D

2009-01-22 @ 20:06:44
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Marina

Du har en utmaning i min blogg!

2009-01-22 @ 20:56:01
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0