"Jag träffar ju din mamma oftare än vad jag träffar dig!"

Marina: Tack från mig och säkert från henne också!

Jasas: Tack från oss till dig också! Haha, nu hade hon blivit glad om hört/sett att du tyckte det. Men det är hon också, lilla mamsen. Och BRA att du gillar mina Sims-äventyr, då kan det komma mer haha!

Chathrine: Haha jo så sett men dom är lika gamla, om man inte ser till oss då, hehe. Unga och fräsha, hah!





Hah, skällde precis lite på Putti för att hon varit lite frånvarande.
"Jag träffar ju din mamma oftare än vad jag träffar dig!" och det värsta är att det är sant, hah! Var ju inte så länge sen, typ i början på januari, när vi var uppe hos mamma och moster var där. Och idag var hon ju där för att fira mamma. Och Putti såg jag sist..... Borde vart när Nea fyllder år i november?

Men som tur är fyller vi ju år snart, så det blir ändring på det.
Apropå det har vi lite funderingar på hur vi ska göra. Jag fyller ju på lördagen och Oscar på söndagen. Jag tycker att öppethus båda dagarna är det bästa eftersom vi inte har plats för båda familjerna (min mammas och min pappas) samtidigt och knappt en i taget.

Plus att helger brukar vara så stressiga och planerade.
Då kan folk komma när dom vill. Oscar där emot tycker vi tar en familj ena dagen och andra nästa dag. För att slippa ha folk "springandes hela dagarna". Men jag tycker det bli så mycket smidigare så alla får plats och kommer när dom har tid. När det ändå är en hel del folk det handlar om.

Så, min fråga är bara lite snabbt och lätt:
Vad tycker ni? Vilket hade ni föredragit? Och då pratar vi om minst 20 pers, jag har inte tänkt att nån ska sitta i köket då har vi soffan med 6-7 platser men ett litet bord. Så sett blir det ju 10 pers om dagen, cirka. Så svårt att veta vilka som kan eller inte, kan bli upp emot 30 också.

Så domt när man inte vet, och orka ringa alla?
Ne, sen blir det att jag säger till en eller två på var sida hur det blir så får dom sprida vidare, haha! Det är ju så jag får reda på saker också så. Men men, det löser sig väl på nåt sätt, annars får vi la fly landet i några veckor tills det lugnat sig. Ne men det löser sig alltid.

Kommentarer
Postat av: chathrine

Vi brukar ta samma dag, men dela upp det under dagen. 1 gäng runt lunch och nästa på EM. Man behöver ju inte fika en massa själv tack o lov. :)

2009-01-24 @ 23:25:31
URL: http://snovit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0