Känner mig ensam

Mamma Melissa: Allt för att förgylla vardagen lite, haha.





Mööp, jag känner mig ensam.
Ibland blir det så här. Från ingenstans direkt blir jag så ledsen om Oscar säger att han måste sluta messa för han är framme och jag blir kvar ensam. Även om det oftast är så här.
Även om tv:n står på. Även om jag har Lost att titta på. Även om jag inte är så ensam som jag känner mig. Men idag är en sån dag där hjärnan inte fattar. Inte just detta.

Men nu ska här göras sallad.
Blir så sugen så jag vill ha lunch nu, hah! Men nej, det får vänta. Vänta och vänta. Men då får jag lite att göra en stund för lite sällskap och sen är det snart dags att åka. Till Maaalin.
Jag skiftar av Carina och sen är det fyra timmar bara jag och Malin. Sen stänger jag de sista tre timmarna med Pernilla. Det är bra flyt på dagen, med intervaller och så.

Men nej, inte fastna i Lost.
Då kan det bli bråttom sen, hah. Men nej sa jag!

Kommentarer
Postat av: Jasas.se

Nahw.. man kan känna sig lite liten ibland fast att man inte är ensam, så att säga. Vad ska du göra för sallad? Tonfisk / kyckling / pasta?

2009-01-30 @ 10:16:34
URL: http://jasas.se
Postat av: Jasas.se

DU ÄR UTMANAD MIN KÄRA!

2009-01-30 @ 10:33:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Ensam ja... trots katt och kanin som alltid finns här. Men idag kom Andreas hem efter redovisningen, för han mår inte bra än :(

2009-01-30 @ 14:03:52
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0