Det ska nog gå bra det här

Malin: Ja alltså den är la flummigast för andra, bara jag som tycker ettan är sjuk och pinsam, just för att jag verkligen kom på att jag är snygg och försökte glo sönder kameran!

Chathrine: Hah, bra att du är med!





Som en bra start på dagen har jag läst alla nya bloggar som kommit under kvällen, natten och morgonen.
Såg även en intervju med Blondinbella på TV4s morgon...tjoff. Inte bara det att Kristin, som var en av två som intervjuade henne, verkade mest vilja springa där ifrån eller skaka tag i flickan och säga vad hon tyckte och tänkte, nej ett ganska sött citat flög ur Bellas mun också. Dom frågade om hon visste vilka som läste hennes blogg och det visste hon ju, förr var det unga tjejer i 14-24 års ålder, mest från Stockholm och andra småstäder. Nu verkade hon rätt nervös så hon kanske menade Stockholm och småstäder eller sådär. Fast hon är ju mer insatt i Stockholm än vad jag är, kanske är det en småstad?

Sen blir jag lite ledsen också. Grey's Anatomy, Lipstick Jungle och Desperate Housewives har kommit.
Jag försöker tanka för fullt, men allt som vill komma ner är Grey's. Den jag minst vill se. Fast å andra sidan, då har jag det klart. Dom andra står bara som "Tid kvar 8" (fast liggande 8) vilket är oooändligt!
Men jag har Malin på MSN som underhåller mig och håller mig sälskap så det ska nog gå bra det här, det ska det nog.

Kommentarer
Postat av: Jasas

Jag ska nog be Björn tanka ner lite serier till mig som man kan glo på ibland :)

2009-01-12 @ 09:34:31
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Greys's var inte så bra, så det var trist att den jobbar för fullt ;)

2009-01-12 @ 16:09:43
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0