Nyvaken

Jasas: Njae, det är ju bara det att vi har koncept över hur butiken ska se ut, på vilken plats på hyllan just den gardinen, dynan, kudden eller grejen ska stå. Och vi gick emot det heeelt och tog bort hyllor och ställde dit typ rullgardiner och massa tokigt, haha! Sånt som man inte får göra, men som vi gör för att vi måste.

Marina: Haha jo visst, men nu är den väck i alla fall! Hoppas du sov gott, hihi.





Jag vill göööra om min blogg men det blir bara inte som jag vill!!
Vill göra om designen, och jag har la gjort typ tre olika headers idag som jag kunde tänka...(aha!)...mig men inte fått ihop det. Men äsch. Aha:et kom för jag kom på att jag hade ju visst en som jag såg en lösning på! Men, då hade jag ju gjort den för stor så den... får kanske plats om man... Nae, jag får nog göra om den, suck.

Men, jag har i alla fall sovit gott.
Nu, nyss, alltså. Det är ju så nedrans kallt här, så enda lösningen för att få värme var att gå och lägga sig i sängen under täcket (och somna). Så försvann några timmar till, snart dags för det normala när Oscar är i skolan och man går upp i tid och lägger sig i tid. Och allt folk på bussen, bläh.

Är man nyvaken behöver man inte vara positiv, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Jasas

Fan vad mycket man, som kund, inte vet om :P

2009-01-04 @ 09:55:26
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0