Vår lille skrilleåkare

Jasas: Haha jaa men vi är ju inte alls vana vid att röra oss SÅ mycket! Man börjar ju liksom inte lite lugnt med en kortis, ne vi kör två timmar pang på och sen vart det pang ner, hah!





Tänkte att eftersom jag varit så duktig med att lägga ut aktuella bilder idag (med mössan) så kan jag ju fortsätta så och bjuda på några bilder på Korvasen på skriller.
Nu åkte dom så långt borta så jag fick zooma massa så det blev suddigt, och jag fick mest ryggbilder. Men så tröttnade han ett tag och då hade vi lite fotosession. Nåt ska det nog bli till här.





Och liten i svart overall och vit hjälm, för den som inte antog/förstod det.




Och så finns det massa bilder när han åker runt, runt, runt.
Och ramlade, för det gjorde han (med flit) en hel del, hah. Söt nos.



Vår lille skrilleåkare <3

Kommentarer
Postat av: Jasas

SÅ duktig han är! Och lätt den snyggaste overallen :D Sicken lite pajas! Söt han var när han låg helt 'färdig' på isen med armar och ben utsträckt :D

2009-02-01 @ 13:14:22
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0