Vi var grymma

Daniel: Aww, vad gulligt, kul att nån uppskattar det haha!

Anneli: Vet inte, verkar som blogg.se har problem IGEN? När har dom inte liksom? Jorå, några trogna läsare vet jag ju om, men det var dom övriga jag var nyfiken på, hehe.

Ann-Sophie: Som sagt, verkar vara blogg.se som strular som vanligt, suck. Så jäkla tråkigt.

Jasas: Åh vad du är söt! Då kan jag ju babbla vidare, tihi!





Nu har vi börjat på Saw V.
När man sett alla på rad så så blev dom mycket bättre. Man kommer ihåg och dom binds ihop på ett riktigt bra sätt. Denna är dock rätt flummig och hoppar rätt mycket i tiden, vilket jag tycker är lite irriterande. Men nu bidde det visst nana dags för lille älskling, så vi får se färdigt imorgon.

Malin hittade vad hon skulle och vi hade en mysig dag.
Gick på H&M i ett par timmar, blev det visst, och sen hämtade vi McDonald's som vi tog med och åt på jobbet. Hann precis lösa av Carina och 45 minuter senare gick Patrik, så var vi bara två. Fördubblade försäljningen från 10-16.30 på den tiden vi jobbade, 16.30-19.

Hade ett par rusher och sålde Liva-möbel efter Liva-möbel.
Helt sjukt egentligen vad folk spenderade pengar idag. För att ändå vara varken pension, barnbidrag eller lön. Men jag ska inte klaga, vi var grymma och Carina blev glad, haha. Så nu ska jag runda av dagen med "de sista" bloggarna och sen joina men kärlek när vi är lagomt trötta båda två, sweet!

Och för övrigt, har jag nog haft besöksrekord idag?
Jag är inte helt, helt säker men enligt bloggens räknare har 17 unika människor (eller snarare IP-nummer) varit här inne idag och jag är ganska säker på att det är rekord. Och det är ju kul! Undrar bara vad jag ska göra för att få er att kommentera? Snälla svara på det, haha.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Oh, McDonalds... jvla nyårslöfte! morr*

2009-01-13 @ 21:54:17
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas

Det har jag frågat mig själv mååååånga gånger - men det är bara att vänja sig, tyvärr. Folk är lama och lämnar sällan kommentarer :|



Vad är Liva-möbler? :D

2009-01-14 @ 07:31:53
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0