Uh oh

Anneli: Ne, den och all annan skit, suck.

Jasas: Men byt gardiner då kvinna?

Chathrine: Det går inte, eller så är jag för klen. Men jag har fösökt och det var inte meningen att man skulle göra så.





Uh, jag är off.
För att vara lite gnälligt, så tror jag att jag är på väg att bli invalid. Har ont i ryggen till och från, mer till när jag legat/ligger då. Har fått nåt knepigt med foten så den har gjort ont i vecka eller nåt, känns som att stå på den i sex timmar hjälper sådär bra.
Plus att jag är sketa trött, så jag orkar liksom inte sitta här direkt.
Och så kollar vi faktiskt på film. Nu har vi sett klart Saw och ska börja med Saw II så fort jag skrivit klart här, så väldigt snart med andra ord.

Så jag säger natti natti nu, för det blir det när vi känner för det och pausar filmen. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Jasas

Vad har du för skor på jobb? Det är ju a och o! Har du någon såndära bra matta att stå på i kassan som man ser att vissa som står upp på sina jobb har? Annars tycker jag att du ska strida för att ni införskaffar en sådan!!!

2009-01-10 @ 21:31:45
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Uscha... hoppas du blir bättre!

2009-01-10 @ 21:36:49
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0