Glad att jag är kvinna

Anneli: Letade lite till, och jag kan väl tycka att punkt ett kunde stämma? Kanske?

Anonym: Jajjemen, 19:e februari närmare bestämt!

Jasas: Man tackar! Även om jag mest ville ha den som koll, haha!





Ibland är man glad att man är kvinna. Och läs "jag" där det står "man".
Oscar hade vaknat och skulle klicka i så vi kunde se färdigt filmen. Och så påpekar han att han inte tankat nästa en, vilket gjorde att jag sa att han skulle tanka den direkt då.

Ne, tyckte han, det går på ett kick sen.
Jo, om man tankar en version utan text så går det på ett kick och tankar man så man får text tar det två timmar med dö segt internet under tiden. Grattis och jag är glad att jag är kvinna.

För övrigt har jag precis hittat Jotex!
Eller jag "visste om" den/det innan, men råkade ramla in där nyss och kan inte slita mig! Så jag fick lite tidsfördriv medans köttfärsen till tacosen tinar och Oscar spelar, perfa!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jotex är en underbar sida! Har som jag tror att jag skrev i min blogg (?) saker på väg därifrån, lovely :D Och tack för hjälpen med mina dumma länkar, tyvärr hjälpte inte den sidan, för när jag väl hittade den där raden som man skulle hitta, så står det där att mina länkar ska vara svarta... och det är de ju inte hmmm Så jag får väl leva med det gröna, stor uppoffring ;D

2009-01-12 @ 20:07:59
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo det blir jur rätt upprapande när man inte kan koncentera sig... =)

2009-01-12 @ 21:21:27
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Jasas

Var det när du letade döskaller till mig? :D

2009-01-13 @ 08:43:38
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0