Slappat på soffan

Anneli: Ja det är gott bara att slippa vara stressad, och ändå kunna gå upp hyffsat sent. Hatar att vara stressad på morgonen, och att måsta gå upp tidigt!

Ann-Sophie: Jo det skulle det nog göra, men jag tänker på framtiden och när vi flyttar här ifrån orkar jag inte med tjöt och gnäll om det. Då är det bättre att lösa det själv, tycker jag.





Så gott, har legat och slappat på soffan i närmare två timmar.
Under tiden har Oscar diskat och städat toaletten, själva stolen liksom. Bara för att jag påpekade att han inte gjort det när jag kom hem. Sen gjorde han mat, som precis är klar.
Perfekt när man själv slipper göra nåt, haha. Bara ligger här och allt blir serverat. Eller ja, jag får hämta mitt eget vatten, suck.

Så nu blir det Saw III och sen funderar jag på Sims.
Har tänkt och tänkt så länge och har världens idé nu, så antingen får jag hinna spela ikväll eller imorgon, det löser sig. Men det kommer bli braaau!

Kommentarer
Postat av: Malin

VA ROLIGT att du vill vara med! Glöm inte att länka till mig och skriva i kommentaren att du har gjort utmaningen!

2009-01-11 @ 21:34:24
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0