Sugen på att bygga hus

Marina: Haha nej det kan man verkligen inte! Simskola är det idag ja.





Så, nu känns det bra igen.
Nu har jag kortare hår på benen än vad Oscar har. Hans har väl typ växt ut till fullängd igen sen förrgår så nu är mitt hår kortast. Allt ska vara en tävling, vem har kortast hår på benen?

Tänkte mig nog lite Sims igen.
Hmm, blev så sugen på att bygga hus om jag inte spelar vidare på alla ungarna. Apropå ungar kom jag på att det ska bli spännande att se hur många vi blir denna veckan.

Förra veckan var det ju ganska tunnt.
Två, sen tre, ungar i första gruppen och tre i den andra. Antingen är det mycket sjukdommar eller så är det nåt som blivit fel i informationen. Hoppas i vilket fall att vi blir fler idag!

Ne, nån halvtimme kvar nu.
Bäst att hoppa in igen så man hinner nåt, hehe. Tiden går ju så fort ändå så man behöver all tid man får. Så ha en bra kväll ya'll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0