Rusa i säng

Chathrine: Då får jag leta om/när vi tar oss till nån annan affär än Ica då, haha! Här är det bara Ica och Lidl och jag gissar på att dom inte har.

Anneli: Thank you very mutch!





Okej, jag börjar bli lite trött.
Men jag kan inte lägga mig förrän Oscar är klar. Han hjälper sin lillebror att bygga dator och han har försökt i en timme nu(?) att få i cd-läsaren. Och hållt på med allt i säkert en fem-sex timmar eller nåt. Nu är det dags att bli klar och nana tycker jag allt. Speciellt eftersom jag fastnade med Malin på MSN och missade mitt Sims.

Fan vad jag tycker om att ha slappe dag och vara ledig.
Plus att jag känner mig så utvilad och go så jag lätt kunnat gå och jobba imorgon. Har dessutom lovat vara stand-by på söndag (inte lördag eftersom mami fyller år) och så.

Verkar som Malin är på väg bort.
Vaddå, det är ju lite mer än sju timmar tills hon börjar varför ska hon sova nu? Äh, klent. Och Kalle vill också sova men Oscar propsar på att dom ska få allt klart ikväll. Jag säger då det. Kanske bäst att göra allt i ordning för att kunna bara rusa i säng när dom är klara? Kanske. Vi gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0