Olidligt

Hanna: Ojdå, det var fler än vad jag trott. Runt 60-70, men då är det ju inte många som uppdaterar varje dag.
Vi har 20% på allt utom superrea (typ utförsälning på jul- och sommarsaker) - heeelt okej liksom.





Årets första dag har varit brau får jag säga. Lite dator, lite tv, lite mat och en maaassa mys!
Så får gärna året fortsätta, med en släng nöjen och jobb också då. Det vettigaste vi gjort idag var att laga mat, haha. Och då var det färdiga köttbullar, i färdig sås, med pulvermos. Sicken måltid, som om man var på Nobelfesten!

Men nu funderar jag på att sätta mig och spela Sims. Har haft sånt sug ett bra tag.
Problemet är bara att klockan är efter 22 nu, och ska vi få ordning på dygnet borde vi lägga oss snart. Och startar jag Sims och "ska bara" är klockan snart 1 utan att nån av oss reagerat.

Spänningen är oliiidlig, hur ska kvällen utvecklas?

Kommentarer
Postat av: Jasas

FY så bra!!! Synd att jag inte känner någon som jobbar på JYSK (du bor ju så långt ifrån) :P

2009-01-02 @ 10:09:45
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0