Neder-magen

Anneli: Gu så bra! Nu har jag fått mig en hel lektion om teer, och kan skryta lite för Oscar, hehe. Tack!





Dagen kan bli bra idag trots allt.
Låg ner i sängen från att jag lämnade datorn förut. Virade min lilla halsduk runt neder-magen och höfterna och låg så tills Oscar kom hem. Han tyckte då att vi sen skulle sitta här lite, äta (vilket han får göra eftersom jag druckit min lunch, hah) och sen bege oss ut på promenix. Det var värst.

Men jag säger inte nej, haha.
Behöver röra mig också nu när värmen hjälpt så det känns bättre. Tänkte sagt att sen kanske dagen snart är slut, men klockan var ju inte alls mycket bara för att han kom hem tidigare idag! Vanligtvis kommer han hem om en halvtimme, från nu. Men, jag klagar inte där heller.

Kommentarer
Postat av: Anneli

Promenad! Jag vill jag också. Men här regnar det, uscha!

2009-01-28 @ 14:33:51
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0