Men wtf?

Ann-Sophie: Lite som efter en heldag på jobbet då? Haha, det brukar räcka. Men dels är jag lite av en nattmänniska och älskar att vara uppe på natten och dels har jag mina perioder där jag sover dåligt. Men tack för tipset!

Jasas: Haha joo, kanske var lite smart. Det får jag ta mig en funderare på, eller säga till Oscar att dusha oftare, haha! Men tack du också!

Chathrine: Haha, det kan jag tänka mig! Tycker dom gör den allra, allra bäst och dom gör den skit bra!





Nu ska vi strax bege oss ner och handla på Ica. Hade en runda på Lidl innan, och kompletterar sen med Ica. Antingen sånt som inte fanns/finns på Lidl eller sånt som vi hellre köper där bara.
Idag ska det blir en egen version av Hannas Karibiska kokoskassler! Så smarrigt, och Oscar sa förut att han var sugen på den, så det blev ju perfekt! I min version har jag istället för en röd paprika, en halv (eller lite mer, hihi) av en röd och en gul paprika, hoppar över ananans och kokos (typ hela poängen med rätten, jag vet!) och har för mig att vi slängde på en dutt ost uppe på, och även lite extra av grädde och sådär... Hmm, ja. Men själva grunden är ju samma, och det är så fruktansvärt gott!
Plus att jag får matlådor över, och det är lika gott att värma efter som att äta det "färskt".

Ja, ska bara se om jag får loss Oscar, vilket inte borde bli så svårt när det är mat vi pratar om, och sen kommer vi ner. Jag som hade lust med promenad idag. Blir det inte jobb imorgon blir det promenad, det säger jag!
Sätta igång operation handling, kanske?

Kommentarer
Postat av: Marina

muuuuumsigt det lät :)

2009-01-04 @ 20:14:09
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Marina

mumsigt det lät!

2009-01-04 @ 20:14:53
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas

Men kokosen smakar ju inget! Och ananasen är JÄTTEGOD till! Gaah :D

2009-01-04 @ 20:25:13
URL: http://jasas.se
Postat av: Anneli

Usch, kokos i maten ryser Bra att hoppa över det ;D

2009-01-05 @ 22:37:32
URL: http://myspecialplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0