Magen vänder sig ut och in

Jasas: Japps, kom ju in på Jotex när jag sökte på döskallar och råkade börja klicka mig runt lite, hehe. Så får tacka dig för det, så hjälpte vi änna varandra där!
Än så länge finns det fem Saw-filmer, den femte är relativt ny (tror jag? Kom nyss ut i bra kvaltié i alla fall) men om det kommer fler sen vet jag inte. Suck?





Nu sitter jag här, dödens hungrig!
Har inte fått i mig nån mat ännu men snart så, blir nog en taco faktiskt från igår. Så blir det en kvar till Oscar när han kommer hem (kanske? Mouahahaha!) om/när han är hungrig.

Pappa kommer väl om en sisådär 40 minuter.
Beror ju på om mötet slutar tidigare eller senare, eller prick som det ska och då är det 40 minuter kvar. Sen ska han la stå och tjöta och sådär, haha.

Fick i alla fall dratt en röj här, bara vika in (min) ren(a) tvätt och en sop.
La en disk i blöt också, men där får den faktiskt ligga tills jag ätit. Bara slänga i linser och på med kläder och sen maaat, innan magen vänder sig ut och in snart, gosh!

Kommentarer
Postat av: Jasas

O K E J !



Åhå så duktig du var :D

2009-01-13 @ 21:28:02
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0