Kul att se Oscar lite

Anneli: Hehe ne men tack! Och stackars Andreas. Hoppas han kryar på sig!





Uh, vad jag är trött!
Jessica var tydligen sjuk imorgon så jag höll på att hoppa in. Sa ja en liten stund och sen när jag skulle be Malin ringa Filip kom han inspringandes (helt sjukt, men lite lustigt).
Så han fick lördagen. Kände att det blivit mycket i veckan ändå och det är kul att se Oscar lite. Känns som vi bara gått om varandra hela veckan, blä.

Så, jag skulle fråga mamma om vi skulle ut och gå imorgon.
Men innan jag hann dit frågade hon om vi ville med imorgon och se när Korvas åker skridskor - självklart! Så runt 8.30 eller nåt hämtar dom oss imorgon och så åker han väl nån timme.
Ska bli kul att se, han tycker det är så skoj. Och så åker vi hem och fixar lite, sen går vi upp och går på promenad. Myspys! Och duktig, jaa-a!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jasså, här tillåter blogg.se att man kommenterar, men tack så mycket då! Ville ju egentligen skriva att snabblagade middagar alltid uppskattas ;D Skönt att du får vara lite ledig också! Och tack för att du tyckte att det gula vid kommentarerna på min blogg passade ;) NU kom jag ihåg det också :D

2009-01-30 @ 20:51:25
URL: http://myspecialplace.blogg.se/
Postat av: Jasas.se

Så mys! :) Det är väl inte här på skridskobanan i O-ström? :P

2009-01-30 @ 21:38:47
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0