Kände att jag behövde en paus

Jasas: I miss you! <3





Nu har jag tröttnat på Sims, brööt.
Det blev för många ungar med tvillingar varje gång, haha! Istället för att hon skulle bli gravid direkt efter hon fött andra omgången var det så mycket annat att göra så hon hann liksom inte lägga sig ner den tiden det tar att myspysa. Och hann hon var killen på jobbet eller gjorde nåt annat. Men nu är hon på G igen och alla barn reder sig snart själva, tjoho! Bara fyra kvar (om man räknar dom i magen).

Så, jag kände att jag behövde en paus.
Typ göra mat. Jag ska äta lax och potatis, så gott!! Så länge sen jag åt nåt sånt eftersom Oscar inte äter fisk och nån enda gång vi är hos mamma bjuder dom kanske på kokt fisk och vitsås för dom vet hur mycket jag älsker det. Men lax är ju en annan historia, och den ska vi ta i dag, smarr!!

Sen har jag lagt städ och promenard på schemat.
Vet inte hur många dagar jag sagt och tänkt det men jaja. Inte hela världen. Det blir lite stökigare och man blir lite fetare men vad gör det? Inget ont som har nåt gott med sig eller vad heter det? Nej, nu tycker jag att jag hör firren ropa på mig. "Snääälla, kom och äääät miiiig!!!"

Kommentarer
Postat av: Marina

hihi den ropade på dej :D var den god då?

kram

2009-01-25 @ 15:31:09
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0