Jag tjänade en hel femtio öring idag

Chathrine: Haha nae dom är jag väl inte så förtjust i faktiskt. Har så sett bara hört Mando Diao men det är inte riktigt min stil - egentligen. Bara Miss Li som fastnat, av nån anledning haha!





Ja, nu är jag hemma från badet.
Det gick bra och vi hade så kul. Lite konstigt/lustigt var dock att i första gruppen skulle dom varit fem barn, dom var två först och sen efter halva tiden kom en till. I andra gruppen skull dom varit åtta och då var dom tre. Är ju så sett bra för man kan ju verkligen fokusera på ett/två barn och hjälpa dom massa och hitta på bus. Tyckte bara det var så knepigt.

Sen planderade Oscar middag: pizza.
Fast jag var inte alls sugen på en flottig pizza så det blev en kycklingrulle för mig. Vilket Oscar kom på att han egentligen inte var sugen på heller (flottig pizza) så han fick sig en kebabrulle. Och så räknar jag mynten innan vi går, så jag vet ifall jag har om det blir en sån summa så det behövs. Så slipper man stå där och rota och ha sig.

Tur var väl det, haha!
För när vi handlat gick det på nåt som slutade på 6 kronor. Så när jag sträcker fram två hundralappar frågar han om jag inte har sex kronor. Nej, men 5,50, skrattar jag. Haha och det gick han med på, så jag tjänade en hel femtio öring idag, haha! Nästan en miljon, många bäckar små liksom?

Men nu blir det snart nani.
Oscar ska strax lägga sig och läsa, jag spelar nog lite till för att bli trött och joinar honom sen när han är trött. Så slipper jag väcka honom med mitt babbel. Det är ju ändå skola imorgon. Och på tisdag blir det tiiidig morgon för mig, personalmöte klockan 8, gäsp. Bäst att nana strax då, haha! Natti natti!

Kommentarer
Postat av: chathrine

Kan du då tänka dig att sitta backstage på en mando konsert och se tiotusentals fjortisar svimma och själv ska du stå där och klappa händerna och le - fast egentligen vill du bara skrika att musiken siger, fjortisarna har fel och pojkarna är fuuula! haha

2009-01-18 @ 22:11:02
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: chathrine

*suger

2009-01-18 @ 22:11:41
URL: http://snovit.wordpress.com
Postat av: spiderchick

ja det är verkligen dags för nani snart!

2009-01-18 @ 22:16:44
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: Marina

natti natti! :)

2009-01-18 @ 22:39:50
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Anna

Smart att kolla hur mycket pengar du hade innan. Det gör jag sällan.



Jo jag har börjat med VV. Började i onsdags. Jo jag körde ju på GI, men blev och må så dåligt. Mådde illa och hade ont i magen och allmänt nedstämd. Så då slutade jag i nov/dec nån gång. MEn nu är det dags igen och VV har jag kört förrut, det funkar för mig!



Kram kram

2009-01-19 @ 07:16:09
URL: http://anna1441.webblogg.se/
Postat av: Jasas

Ja det var ta mig fan inte dåligt att tjäna 50 öre! :D Men det är snällt då dem gör så.. för annars är dem ju dumma i huvudet!

2009-01-19 @ 22:01:19
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0