Jag blir SÅ glad

Det var ändå lite coolt nu när jag la in besökarräknaren.
Jag har aldrig tänkt förr hur många det är här inne, på bara en vecka liksom. Tror knappast det kommer in 15 unika personer till idag, men om man tänker att jag missade måndagen eftersom jag la in den i tisdags, så kunde jag kommit upp i 100 unika besökare på en vecka.
Det tycker jag är lite ball.

Kul att se nästa vecka då, när man får hela veckan.
Bara för det kommer det bli två-tre stycken om dagen så nästa vecka var det typ 20 unika, haha. Inte för att det är så noga egentligen, det är ju bara en kul grej och då känns det som att även om inte alla kommenterar (även om jag blir SÅ glad för dom som gör det) så är det ju många som hittar hit.
Vad jag ville med det, vet jag inte riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0