Heltid FTW

Marina: Hehe japp, visst äre bra! Hoppas du haft en bra dag också!





Ne, nu skiter jag i Let's Dance.
Orkar inte sitta uppe längre verkligen. Tar nog med mig Oscars telefon och försöker orkar läsa nåt från Aftonbladet ikväll istället och blundar så gott sen. Heldagarna tar verkligen kålen på mig och det är gott!
Pang död, nästa dag tack.

Sen stör jag mig lite, lite.
Samantha Who? börjar ikväll på TV4 men dom kallar den för bara Samantha. Själva grejen är ju att hon har minnesförlust och programmer heter "Samantha vem?" då. Men det är ju lite kul att fyran hittat den, den är bra!
Oscar undrade om vi skulle se?

Nu där emot ska jag borsta tänderna.
Tog ut linserna förut och kissade sista skvätten så det är bara tänderna kvar. Sen stupar jag verkligen, man skulle jobbat heltid alltså. Sov så gott i natt och vaknade pigg och glad i morse, så skönt. Heltid FTW.
Natti natti loves.

Kommentarer
Postat av: Marina

Hej, ja relativt bra dag har jag haft, tack.. den har gåt fööööör fort bara!



natti natti!

2009-01-16 @ 22:07:51
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Jasas

ÄR DET DEN SERIEN SOM DU PRATAT OM! Jag tänkte nästan om det var det- konstigt att den inte heter Samantha who? här också? Sverige är konstigt :P



Min TV4 funkade inte igår så jag somnade framför Dödligt vapen 3 ist :P

2009-01-17 @ 06:05:23
URL: http://jasas.se
Postat av: Ann-Sophie

Jag orkade inte hålla mig vaken så jag missade Samantha :( Snyft!

2009-01-17 @ 13:36:30
URL: http://pontiacpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0